Nieuw online magazine voor Van Oord
Gepubliceerd op 07-02-2014
Van Oord heeft vandaag de eerste editie van zijn online relatiemagazine gepubliceerd. Van Oord is een wereldwijd actieve en toonaangevende aannemer van bagger-, waterbouwkundige en offshore projecten (olie, gas en wind). Bekende projecten zijn de opgespoten eilanden voor de kust van Dubai.
Voor 2014 kiest Van Oord ervoor om zijn innovatief karakter door te zetten in de externe communicatie in de vorm van een digitaal relatiemagazine. BlueBerry Media ontwikkelde hiervoor de eerste editie die wereldwijd wordt rondgestuurd aan een brede selectie klanten, overheden en NGO's.
Opgemaakt in HTML5 en zichtbaar op zowel web als tablet en smartphone geeft het twaalf pagina’s tellende magazine middels video en sprekende afbeeldingen meer inzicht in de lopende, voltooide en tyoekomstige projecten en maatschappelijke betrokkenheid van Van Oord.
Benieuwd naar het resultaat? Kijk dan op magazine.vanoord.com voor de eerste editie.