Saleskit voor de NS via de magazine editor
Gepubliceerd op 21-06-2011
Dat groei niet altijd positief is, bewijst de voortdurend stijgende file-problematiek. De vervoersmiddelen worden steeds beter, sneller en efficiënter. Dit gaat zo snel dat het qua infrastructuur niet bij te houden is. Het totale wagenpark van Nederland groeit veel sneller dan de ruimte die hiervoor nodig is. Gevolg is veel tijdverlies, verlies van efficiëntie De NS speelt hierop in. Het is een offensief begonnen de zakelijke markt in Nederland voor zich te winnen door middel van aantrekkelijke acties waar het personeel van die ondernemingen de trein gaat benutten voor zakelijk verkeer.
Hiervoor is door BlueBerry Media een unieke sales-tool ontwikkeld waarmee accountmanagers eenvoudig en snel gepersonaliseerde presentaties kunnen opmaken en tonen aan potentiele afnemers. Deze tool is ontwikkeld op basis van onze succesvolle Online Magazine Editor.
Door het ontwikkelen en invoegen van een rechten-systeem is makkelijk aan te geven wat er aangepast kan worden, zonder dat de vaste structuur verloren gaat. Medewerkers van de NS kunnen deze aanpassingen zelf doorvoeren waarna de informatie is te bekijken op de iPad, Internet en via de Offline viewer.