Verkoopaantallen iPad breken wederom record
Gepubliceerd op 04-02-2014
Het is langzamerhand een traditie aan het worden; na de introductie van nieuwe iPad-modellen in het najaar worden in het vierde kwartaal alle verkooprecords gebroken door Apple.
Uit recente cijfers blijkt dat Apple in het laatste kwartaal van 2013 ruim 26 miljoen iPads verkocht, waar dat er in het vierde kwartaal van 2012 nog ‘slechts’ 23 miljoen waren. In totaal nadert het aantal verkochte iPads wereldwijd sinds de introductie in 2010 hiermee de 200 miljoen stuks.
Naast de toenemende vraag naar tablets is de stijging in de iPad-verkopen ook te verklaren doordat er tegenwoordig meer budgetvriendelijke modellen van Apple’s tablet verkrijgbaar zijn. Waar de Nederlandse consument bij introductie van de iPad nog € 499 moest neertellen voor het instapmodel verkoopt Apple de goedkoopste iPad anno 2014 voor € 289.
Met BlueBerry’s Online Magazine-systeem zijn digitale magazines te produceren en publiceren die zowel op de nieuwste iPad als op oudere modellen te bekijken zijn. In een eigen iPad-app, die we voor elke account op maat maken, kunnen lezers de digitale magazines vervolgens downloaden en eventueel offline bekijken.
De laatste tijd zien we dat onze magazine-oplossing op de iPad voor steeds uiteenlopendere doeleinden gebruikt wordt; van personeelsmagazines en relatiemagazines tot verkooppresentaties en onderzoekrapportages. Het formaat en gewicht van de iPad zijn natuurlijk belangrijke factoren waar het gaat om mobiliteit - de iPad kan overal mee naar toe, ook daar waar geen internetverbinding mogelijk is.
Ben je nieuwsgierig naar de mogelijkheden die publiceren voor een publiek van 200 miljoen iPadbezitters biedt? Stefan bespreekt een en ander graag in detail met je, stuur hem gerust een mailtje: [email protected] of bel vrijblijvend 076 543 0852